כלי מילות המפתח

לגוגל כלי עוצמתי לבדיקת כמות צפי צפיות של מודעות ממומנות למילות המפתח השונות. לכלי זה קוראים Keyword Tool.

בעזרת כלי זה, לקוחות המפרסמים ב- Google adwords יכולים לראות נתונים חשובים אודות מילות הפתח שלהם. למשל כמות צפיות חודשים (ארצית ועולמית), עלות ממוצעת לקליק (כאמור מי שלמשם יותר נמצא גבוה יותר) וכו'.

כמובן, כלי זה אינו מציג את מספר החיפושים של מילת נמפתח. למשל אם נבדוק בכלי זה עובר מילת המפתח "בניית אתרים" נקבל בתוצאה שינם 95,500 (בתאריך הנ"ל) חיפושים עבור מילה זו. האם זה אומר שינים 95,550 חיפושים חודשיים עבור המילה "בניית אתרים"? התשובה היא - לא! המספר 95,500 מצייג מספר רב של תוצאות חיפוש עבור מילות מפתח שונות שקשורות למילת המפתח בניית אתרים.

למשל, אם אני אחפש בגוגל "בניית אתרים ברמת הגולן במחיר 15 שקלים". כמובן שאף חברה לא תשקיע סכומי פרסום עבור החיפוש הזה, אך כאמור אשר נחפש את המשפט הזה נקבל פרסומות ממונות לצד תוצאות החיפוש האורגניות. מניין הן נלקחות? ממי שפירסם עבור נושא דומא, למשל בניית אתרים.

כאשר סופרים את כל החיפושים מסוג זה ומוסיפים לתוצאה את מספר החיפושים עבור הביטוי הראשוני (בניית אתרים), מגיעים למספר 95,000 צפיות.





ajax php mysql w3c facebook